Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Dziubaszewska Renata
(1)
Dziura Małgorzata (pielęgniarka)
(1)
Halski Tomasz
(1)
Jenczura Anna
(1)
Kijowska Agnieszka
(1)
Krygowska Krystyna
(1)
Kwilosz Edyta
(1)
Lorenc Beata (pielęgniarka)
(1)
Makowicz Dawid
(1)
Moskal-Szybka Małgorzata
(1)
Olszyk Stanisława
(1)
Studnicka Katarzyna
(1)
Szlenk-Czyczerska Elżbieta
(1)
Szydło Edyta
(1)
Wasilewski Tadeusz Paweł
(1)
Zarzycka Danuta
(1)
Śnieżek Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Symulacja medyczna
(2)
Interdyscyplinarność
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Socjologia medycyny
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wielokulturowość
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Słowo kluczowe
pielęgniarstwo
(2)
symulacja medyczna
(2)
fizjoterapia
(1)
interdyscyplinarność
(1)
medycyna
(1)
opieka zdrowotna
(1)
położnictwo
(1)
religia
(1)
scenariusze
(1)
wielokulturowość
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Propedeutyka symulacji medycznej w pielęgniarstwie / pod redakcją Renaty Dziubaszewskiej, Katarzyny Studnickiej, Danuty Zarzyckiej ; [autorzy podręcznika dr n. med., mgr piel., spec. piel. zach. Renata Dziubaszewska, mgr piel., spec. piel. zach. Małgorzata Dziura, dr n. o zdr., mgr piel., spec. piel. ped. Edyta Kwilosz, mgr piel. Dawid Makowicz, mgr piel., spec. piel. chir., spec. piel. zach. Małgorzata Moskal-Szybka, mgr piel. Katarzyna Studnicka, mgr piel., spec. piel. anest. i intens. op. Alicja Śnieżek, dr hab. n. o zdr., dr n. med., mgr piel., spec. piel. ped. Danuta Zarzycka prof KPU, autorzy scenariuszy dr n. med., mgr piel., spec. piel. zach. Renata Dziubaszewska, mgr piel., spec. piel. zach. Małgorzata Dziura, mgr piel., spec. piel. zach. Agnieszka Kijowska, mgr położ., spec. piel. gin. Krystyna Krygowska, dr n. o zdr., mgr piel., spec. piel. ped. Edyta Kwilosz, mgr piel., spec. piel. zach. Beata Lorenc, mgr piel. Dawid Makowicz, mgr piel., spec. piel. chir., spec. piel. zach. Małgorzata Moskal-Szybka, mgr piel., spec. piel. op. dług. Stanisława Olszyk, mgr piel. Katarzyna Studnicka, mgr piel., spec. piel. ger. Edyta Szydło, mgr piel., spec. piel. anest. i intens. op. Alicja Śnieżek, dr n. med., mgr piel., spec. piel. chir. Tadeusz Paweł Wasilewski, dr hab. n. o zdr., dr n. med., mgr piel., spec. piel. ped. Danuta Zarzycka prof KPU]. - Wydanie I. - Krosno : Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020. - 253 strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Publikacja dotyczy symulacji medycznej z ukierunkowaniem na kształcenie pielęgniarek. Składa się z dwóch wyraźnie wyodrębnionych części. W pierwszej przedstawiono najważniejsze elementy symulacji medycznej jako metody dydaktycznej oraz etapy jej prowadzenia przez nauczyciela/instruktora. Natomiast w części drugiej umieszczono przykładowe scenariusze symulacji wykorzystywane w edukacji pielęgniarskiej na pierwszym poziomie kształcenia, tj. licencjackim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21943.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce Erasmus+.
Bibliografia przy rozdziałach.
Niniejszy podręcznik jest wynikiem współpracy międzynarodowej w ramach projektu: „Interdyscyplinarność wielokulturowość i sytuacje niestandardowe – wykorzystanie symulacji medycznej jako narzędzia edukacyjnego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu”, który wspólnie realizowały kadry dydaktyczne i naukowe trzech ośrodków: Uniwersytetu Opolskiego, Śląskiego Uniwersytetu w Opawie oraz Uniwersytetu Medycznego w Plovdiv. Kadra dydaktyczna i naukowa Uniwersytetu Opolskiego była zarówno inicjatorem, jak i liderem projektu. Głównymi intencjami projektu były: modernizacja oferty dydaktycznej, podniesienie jakości kształcenia i atrakcyjności nauczania, rozwijanie i umacnianie profesjonalizmu zawodowego oraz naukowego studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Powyższe założenia wzbogacone zostały o zjawisko wielokulturowości pacjentów oraz interdyscyplinarności z uwzględnieniem występowania sytuacji rzadkich, niestandardowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22373.XVIII.14 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22372.XVIII.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej